1. Livrarea comenzilor. 

În momentul în care o comandă a fost înregistrată acesteia îi poate fi urmărit statusul în cadrul contului de client în secțiunea „Comenzile mele”.

Colegii noștri te vor informa constant prin intermediul e-mail-ului despre statusul comenzii efectuate, de aceea este important să verifici dacă adresa de e-mail transmisă este corectă.

2. Modificare sau anulare comandă.
Posibilitatea modificării unei comenzi este disponibilă numai dacă comanda efectuată nu are statusul de comanda FINALIZATĂ.
În cazul în care modificarea sau anularea comenzii nu mai este disponibilă din cadrul contului de client sau pur și simplu dacă te-ai răzgândit și între timp nu mai ai nevoie de produs, te rugam să nu anunți cât mai repede la numărul de telefon (+4) 0744536527. Colegi noștri vor efectua modificările necesare, vor proceda la returnarea produselor sau la anularea comenzii tale, suportul online este disponibil 24/7.

3. Ridicarea planificată a comenzilor de la punctul de lucru

Te invităm să fii la curent cu e-mail-urile de informare și procesare a comenzii efectuate pentru a știi când trebuie să te prezinți pentru ridicarea produsului. Pentru comenzile din București, Ilfov sau împrejurimi ai posibilitatea de a ridica gratuit comanda de la punctul nostru de lucru situat în Otopeni.

Ca să poți folosi acest serviciu este de ajuns să bifezi în momentul finalizării comenzii tale butonul de „Ridicare de la punctul de lucru”. Prin intermediul acestei opțiuni poți beneficia de transport gratuit însă ridicarea produselor se efectuează numai după confirmarea noastră și programarea unei zile și a unui interval orar de ridicare a comenzii.

4. Ridicare și plată.
În momentul în care este programată o ridicare veți primi confirmarea pe email împreună cu un cod PIN de ridicare pe care trebuie să-l prezentați colegilor noștri la momentul ridicării produselor comandate. Când vă prezentați la ridicare plata produselor trebuie să fie efectuată integral prin transfer bancar sau card online.
Aveți posibilitatea de a veni pentru ridicarea produselor și a achita la fața locului cu card bancar prin intermediul website-ului nostru sau a unui link de plată prin intermediul programului de gestiune și facturare – metodă disponibilă pentru persoanele fizice și/sau transfer bancar, card online și plata cash – pentru persoanele juridice.

5. Menținerea și depozitarea comenzilor
O comandă după ce este confirmată și gata de livrare este menținută la punctul de lucru pentru un termen de maximum 4 zile (cu tot cu ziua in care primesti notificarea de ridicare). După expirarea termenului comanda este automat anulată fiind imposibilă ridicarea acesteia cu datele transmise inițial de ridicare și programare.
Este important să țineți cont de faptul că dacă vă prezentați neprogramați la sediu/punct de lucru nu o să fiți serviți sau în cel mai rău caz, nu o să fie nimeni la adresa indicată.
Disponibilitatea de programare a intervalelor orare este limitată în funcție de numărul de comenzi și de munca ce o prestăm în atelierul nostru.