Returul produselor sau serviciilor achiziționate de pe website-ul ANCHE Studio

1. TESTARE TIMP DE 14 ZILE A CALITĂȚII PRODUSELOR SAU PERIOADA DE REFLECȚIE DE 14 ZILE
Aveți dreptul legal de a returna produsele achiziționate on-line sau prin alte mijloace de vânzare la distanță (prin telefon, prin e-mail sau curierat) în termen de 14 zile de la data recepționării acestora. Pentru a beneficia de rambursarea integrală a sumei plătite pentru comanda efectuată în cadrul magazinului nostru. Nu aveți nevoie de un motiv special sau justificări suplimentare pentru a face acest lucru, e suficient să vă răzgândiți și să ne aduceți acest lucru la cunoștință înainte de a întreprinde orice alte demersuri, în acest scop, pe cont propriu, fără a ne anunța în prealabil.

Vă rugăm să aveți în vedere că perioada de reflecție de 14 zile nu este valabilă în cazul tuturor produselor vândute pe website-ul nostru.

2. NU SE ACORDĂ RAMBURSAREA BANILOR/AVANSULUI ȘI NICI DREPT DE RETUR PENTRU URMĂTOARELE CATEGORII DE PRODUSE
Iată câteva excepții de care să ții cont (produse/servicii ce nu se pot returna sau înapoia banii) înainte de ne comanda produsele sau a ne contracta serviciile:
• produse fabricate la comandă sau personalizate în mod clar după specificațiile clientului (ex. Statuetă efectuată la comandă, produse personalizate la comandă, vaze efectuate la cererea clientului, etc.);
• înregistrări audio-video, opere de artă scrisă sau programe informatice sigilate, precum DVD-urile, pe care le-ați desigilat după primire;
• furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului/clientului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.
• contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului/clientului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;

3. TAXA DE RETUR SI TAXA DE LIVRARE IN CAZUL RETRAGERII DIN CONTRACT
Perioada de retragere din contract de care beneficiați legal fără a fi nevoit să justificați alegerea sau decizia luată și fără a suporta alte costuri în afară de cele efectuate cu trimiterea coletului dvs. (taxa de livrare achitată inițial în comandă, de exemplu pentru produsele standard 20 RON iar pentru produsele voluminoase minimum 50 RON, maximum 150 RON în funcție de tipologia comenzii dvs.);

• În cazul în care ați beneficiat de transport gratuit, taxa de retur pentru produsele standard este gratuită.
• În cazul în care aveți în cadrul comenzii produse din mai multe categorii, taxa de retur se aplică în funcție de produsul din categoria returnată și poate beneficia de retur în funcție de specificul categoriei (vezi taxa transport de livrare inițială).
• În cazul în care observați un defect ascuns al produsului sau orice alt lucru care poate aduce cu primirea unui produs neconform, taxa de transport este achitată de către CREATIVE INNOVATION LAB. SRL până la efectuarea inspecției produsului și realizarea fișei de service. În cazul în care se constată în momentul când produsul a ajuns în atelierul nostru că produsul a fost conform la momentul recepționării acestuia și a funcționat în parametrii normali, cumpărătorului/clientului i se reține din suma ce trebuie să i se ramburseze contravaloarea taxei de transport inițiale sau suma de minimum 20 RON și/sau taxa de aducere acestuia la conformitate (dacă este cazul).
• În cazul unui produs returnat din motive justificate, produs greșit, produs care nu corespunde descrierilor, produs pe care clientul nu îl mai dorește și îl returnează în cursul celor 14 zile de retragere sau din orice alt motiv, produs ce a fost trimis de către client/consumator, fiind expeditorul acestuia și ajuns la destinatar, adică la CREATIVE INNOVATION LAB. SRL, degradat, deteriorat, cu urme vizibile de folosință și uzură, spart sau neambalat conform cerințelor noastre; pentru acesta se va efectua o recepție a produsului constând în: poze cu recepția produsului, specificațiile clientului, intrarea în service, verificarea produsului, întocmirea fișei de service a acestuia.

În cazul în care produsul nu mai poate fi comercializat din pricina neglijenței expeditorului (vezi Condiții Livrare), CREATIVE INNOVATION LAB. SRL are dreptul să:
– rețină 20% din valoarea produsului achiziționat pentru readucerea acestuia la stadiul de produs vandabil + taxa de livrare + taxa de retur – conform fișei de service;
– rețină maximum 40% din valoarea produsului achiziționat pentru readucerea acestuia în starea sa actuală dacă gradul de deteriorare al acestuia este foarte mare + taxa de retur/livrare retur – conform fișei de service;

Așadar, în cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă accesorii deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, componente lipsă, certificate de garanție lipsa, sau nu sunt returnate în aceeași stare în care au fost livrate către client, ANCHE Studio are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse produselor/produsului de către reprezentanții noștri.

*Diminuarea valorii produselor nu trebuie să te descurajeze, dacă produsele le-ai ambalat în același mod cum le-ai primit. Trebuie sa returnezi produsele insotite de etichetele initiale, intacte si toate documentele cu care ti-au fost livrate. În niciun caz nu dorim să ne influențăm cumpărătorii în a nu-şi exercita dreptul de retragere ci dorim să fii informat cât mai transparent la mecanismul de retur de care beneficiezi în mod legal.

4. EXIRAREA PERIOADEI DE RETRAGERE DIN CONTRACT DE 14 ZILE
Dreptul în care puteți returna produsele expiră în termen de 14 zile calendaristice de la:
– Data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări servicii;
– În cazul în care în cadrul comenzii clientul/consumatorul comandă produse multiple și sunt livrate separat sau sunt din categorii diferite (ex. produse fizice, prestări servicii, produse digitale), ziua în care clientul sau o terță parte, alta decât firma de curierat și care este desemnată de client, intră în posesia produselor.

5. EXERCITAREA DREPTULUI DE RETRAGERE ȘI MODALITATEA DE RETURNARE
Trebuie să ne informați în dată ce vă hotărâți cu privire la decizia de anulare a achiziției. Nu este suficient doar să ne trimiteți produsele înapoi fără a ne comunica în prealabil acest lucru, orice produse care vor fi trimise fără a ne contacta în prealabil vor fi returnate către dvs., adică expeditorul lor, cu suportarea taxelor aferente tur-retur de către dumneavoastră.

CUM PROCEDAȚI PENTRU RETUR?

1. CONTACTEAZĂ-NE
NE CONTACTATI TELEFONIC, PRIN EMAIL SAU ONLINE PE WHATSSAP SAU CHAT pentru a ne informa în legătură cu decizia luată.

2. COMUNICARE SCRISĂ CU PRIVIRE LA RETRAGERE
Vă vom furniza un model de formular de retragere pe care să îl puteți folosi pentru a ne comunica decizia dumneavoastră și motivele, dacă este cazul. Dacă nu doriți, nu sunteți obligat să folosiți formularul de retur. Ne puteți informa în momentul în care trimiteți produsele înapoi, după informațiile transmise cu privire la adresa de retur și cu privire la îndrumarea către firma de curierat colaboratoare dacă este cazul, sau de exemplu prin adăugarea unei declarații scrise la produsele pe care le returnați prin curier sau prin trimiterea unui e-mail ori prin completarea unui formular disponibil pe site-ul nostru. Nu transmiteți produse prin POSTA ROMÂNĂ, nu o să ridicăm produsele!

          2.1 NU UITA să specifici în cadrul formularului de retur una dintre optiunile de retur: schimb cu acelasi model, schimb cu un produs diferit vandut de către ANCHE Studio sau rambursarea sumei de bani platite la cumparare sau inlocuirea partiala a produsului;

         2.2. Orice omisiune a datelor necesare finalizării fișelor de retur și ramburs cade în sarcina clientului și rambursarea poate fi amânată până la furnizarea tuturor datelor prevăzute de legislația în vigoare conform articolului 13 și 14 alin. 1-4 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.
        2.3. Expediați produsele sau înmânați-le direct nouă la adresa Strada Zborului, nr. 11, Corp 1, Otopeni, Ilfov, 07500, fără întarzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea cu stabilirea unei zile de predare de comun acord, nu vă prezentați la adresa indicată fără confirmare în prealabil. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14. Oricum, chiar și după expirarea acestei perioade te îndrumăm să ne contactezi în cazul în care produsele achiziționate au probleme sau dorești să le returnezi pentru a găsi și a stabili de comun acord o înțelegere, și/sau înlocuirea, și/sau returul acestora acolo unde o să fie cazul.

3. CONFIRMAREA CERERII DE RETUR DE CATRE ANCHE Studio
Vă vom confirma recepționarea cererii de retur și înregistrarea acesteia, din acel moment dvs. puteți preda produsele la curierat, ambalate conform destinației pentru care au fost achiziționate și inscripționate cu FRAGIL pentru produsele cu tendință de a se degrada rapid, te rugăm să ai mare grijă la ambalare. Vă rugăm să nu uitați că dvs. sunteți responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor din momentul recepției inițiale a produsului.

4. PRIMIREA RETURULUI SI INSPECȚIA ACESTUIA.
Produsul este verificat la momentul primirii și stabilit diagnosticul pe fișa de service la fața locului pentru produsele ce sunt aduse direct de consumator la către sediul nostru.
Produsul este verificat împreună cu firma de transport la momentul sosirii lui și dacă acesta prezintă urme de uzură și sau zgârieturi și/sau produsul nu mai poate fi comercializat datorită gradului de deteriorare în care a fost primit, se efectuează un proces-verbal de constatare care este semnat de catre CREATIVE INNOVATION LAB. SRL și firma de transport ce va fi anexă fișei de service și va servi drept dovadă pentru reținerea taxei de reducere în stare de conformitate pentru client.

5. FINALIZAREA SI STATUSUL RETURULUI
Ne obligăm să rambursăm toate sumele pe care le-am primit din partea dvs., inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați de decizia de retragere din contract.
Sumele achitate cu titlu de comandă pentru produsele achiziționate sunt rambursate prin aceeași modalitate de plată ca cele folosite la plata comenzii inițiale dacă nu specificați altfel în cadrul formularului de retur. În niciunul dintre cazuri nu veți fi comisionat în urma rambursării.
Nu suntem obligați să suportăm costurile suplimentare în cazul în care vă decideți că doriți un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de către noi.
Cu excepția în care ne oferim noi, Creative INNOVATION LAB. SRL prin intermediul angajaților noștri să vă ridicăm produsele, în cazul contractelor de vânzare la distanță, rambursarea sumei de bani este amânată până la data recepționării produselor pe care doriți să le returnați și au făcut obiectul comenzii sau până la primirea unei dovezi de transmitere a produsului însă suma de bani aferent nu poate fi transmisă fără verificarea integrității produselor primite de la consumator/client.

De obicei rambursăm toate sumele în 3-5 zile de la data finalizării unui retur, uneori având perioade mai aglomerate termenul poate fi cel standard de 14 zile calendaristice. Facem tot posibilul ca tot procesul tău de returnare să fie cât mai scurt și cât mai puțin costisitor de aceea avem nevoie de ajutor ca produsele returnate să fie primite într-o stare cât mai bună pentru a nu ne încărca suplimentar cu neplăceri cauzate de acest lucru :).