1. MODALITĂȚI DE PLATĂ

În cadrul website-ului nostru ai disponibile multiple modalitați de efectuare a plații pentru comanda ta:
1. Plata în sistem RAMBURS – aceasta se efectuează direct la agentul de curierat ce îți livrează comanda în sistem door to door. Practic plătești pentru produs în momentul când acesta ajunge la tine!

2. Plata prin ordin de plată sau transfer bancar direct – după finalizarea comenzii și selectarea metodei de plată dorite o să primești în fereastra de confirmare comanda dar și prin intermediul e-mail-ului de confirmare datele noastre bancare sau factura proforma (după caz) pentru efectuarea plății aferentă comenzii tale. Menționăm că dacă în termen de 4 zile de la transmiterea datelor plata nu a fost efectuată comanda o sa fie anulată și produsele repuse la vânzare.

3. Plata prin intermediul cardului online sau link de plată – în momentul selectării optiunii de plată prin card online veți fi redirecționați către procesatorul nostru de plăți „euplatesc.ro”. EU PLATESC utilizează soluţii anifraudă avansată care, împreună cu sistemul „Visa Secure” de la VISA şi „MasterCard IdentityCheck” de la MasterCard, duc la diminuare riscurilor asociate tentativelor de fraudă electronică.

4. Plată la ridicare (cash) – numai pentru persoanele juridice – vei plăti cash în momentul în care îți ridici produsele de la punctul nostru de lucru. Această modalitate este disponibilă numai pentru persoanele juridice iar persoanele fizice pot achita la punctul de lucru online la momentul ridicării comenzii.

2. LIVRAREA COMENZILOR ACHITATE ONLINE ȘI CONFIRMAREA PLĂȚILOR
Important de reținut în vederea plăților efectuate online cu cardul dvs.!!!

Livrarea produselor sau după caz a serviciilor se realizează doar în conditiile în care statusul unei tranzacții în panoul nostru de administrare a plăților este „Livrare permisă” de culoare verde mai exact comanda este încasată. Orice alt status va fi de culoare rosie și nu ne permite livrarea produselor sau a serviciilor comandate.

Stările posibile ale statusului comenzii efectuate în cadrul magazinului nostru sunt sau pot fi următoarele:

1.Livrare permisă! (comanda poate fi onorată);

2. In curs de verificare manuală! (tranzacția se află într-un proces de verificare antifraudă);

3.Asteptăm răspuns de la client! (au fost solicitate informații suplimentare de la client) de către banca procesatoare cu privire la cardul utilizat în tranzacția online;

4.Livrare doar în magazin pe baza BI/CI/Card (la ridicarea comenzii din magazin se solicită clientului CI/BI si cardul fizic. Cardul este necesar a se verifica, telefonic cu operatorii EuPlătesc, pentru a se confirma dacă este cel utilizat la realizarea tranzacției);

5.Posibilă fraudă – plata la livrare (tranzacția online va fi anulată), acest lucru însemnând că tranzacția nu a fost aprobată îi prin urmare comanda este anulată așadar se alege o nouă modalitate de plată sau reîncercați efectuarea unei noi comenzi cu plata online prin intermediul altui card pe care îl dețineți.

6.Livrare INTERZISA!Fraudă – plata la livrare (tranzacția online va fi anulată).