ÎNTREBĂRI FRECVENTE

 hello@anchestudio.ro
Tel: 0744546527

 Strada Zborului, nr. 11
Otopeni, Ilfov, CP 075100

 Transport GRATUIT la
produsele selectate*

 Suport online pentru
comanda ta, 24/24h.

Răspunsuri la întrebări frecvente de ordin general

Sunt în siguranță datele mele pe care le transmit către website?

Da, datele tale sunt în siguranță deoarece punem un foarte mare accent pe acest lucru și toate documentele sau informațiile sunt transmise atât intern cât și extern pe bază de parolă iar persoanele, angajații sau colaboratorii noștri pot avea acces la acestea doar în urma semnării unui NDA și/sau al unui contract de colaborare cu clauze de confidențialitate. În plus, avem colaboratori ce se ocupă de menținerea securității website-ului nostru și frecvent este supus unor teste de siguranță.

Cum pot beneficia de transportul gratuit?

Poți beneficia de transportul gratuit fie prin intermediul voucherelor, fie prin cumularea unei comenzi în valoare de 600 RON din cadrul produselor, categoriilor selectate care sunt alese pentru a fi participante în cadrul campaniei de „Transport Gratuit” sau prin ridicarea produselor direct de la punctul nostru de lucru. Acest lucru fiind posibil numai pentru produsele senalizate pe site ca „Acest produs poate fi ridicat de la punctul de lucru”. Trebuie să iei la cunoștință că pentru ridicarea produselor de la punctul de lucru este necesară o programare în prealabil cu confirmarea ulterioară scrisă a acesteia de către un reprezentant CREATIVE INNOVATION LAB. SRL.

Cum îmi sunt protejate datele dacă aleg să plătesc cu card online?

Colaboratorul nostru pentru procesarea plăților online ne oferă o soluţie de tranzactionare rapidă, solidă şi sigură prin certificate de securitate TLS (Transport Layer Security).  Euplatesc.ro folosește soluţii anifraudă avansată care, împreună cu sistemul „Visa Secure” de la VISA şi „MasterCard IdentityCheck” de la MasterCard, duc la diminuare riscurilor ce pot fi asociate tentativelor de fraudă electronică. Folosind cardul online nu se percepe niciun comision de plată.

Cum pot comanda produsele de pe Anche Studio?

Produsele de pe website-ul nostru pot fi comandate online, telefonic, prin e-mail sau prin intermediul Whatsapp sau Facebook Chat/Messenger. Anumite categorii de produse cum ar fi vazele, sculpturile, tablourile sau alte obiecte care sunt semnalizate ca atare se pot ridica și direct de la punctul nostru de lucru cu verificarea sau comandarea lor. Cum firma noastră pentru majoritatea produselor comercializate este producător, poți vedea produsele și în cadrul altor website-uri cu semnalizarea „ANCHE Studio” ca și producător. Alte categorii de produse pot fi vizualizate și se pot stabili zile de vizionare în cazul în care acestea sunt disponibile.

Nu mi-am primit încă comanda, ce pot face?

Te rugăm să urmărești cu atenție e-mail-urile de informare care îți sunt trimise automat din sistem în momentul când se fac modificări asupra comenzii tale. În cazul în care termenul de livrare indicat în cadrul ultimului e-mail de FINALIZARE COMANDĂ a expirat sau colegii noștri nu au luat legătura cu tine pentru confirmarea comenzii, te rugăm să ne contactezi de îndată pentru a verifica statusul comenzii tale împreună cu un consultant ANCHE Studio.

Am primit alt produs decât cel comandat, cum procedez?

Dacă crezi că este ceva în neregulă cu comanda ta și nu ai primit produsele comandate te rugăm să faci câteva poze produselor primite și să ne informezi imediat ce ai luat la cunoștință acest lucru pentru a te îndruma în vederea remedierii acestei probleme. În cadrul categoriei de retur găsești informații despre înlocuirea produselor și AICI găsești formularul de înlocuire produs care trebuie completat și transmis către noi.

Am greșit adresa de livrare a comenzii. Cum o pot modifica?

În cazul în care ești un client înregistrat în cadrul website-ului nostru îți pot modifica adresa de livrare sau facturare direct din CONTUL MEU fără a ne mai contacta iar comanda se actualizează automat sau ne poți comunica acest lucru în momentul în care un consultant te va contacta pentru confirmarea comenzii plasate. În cazul în care nu deții un cont activ în cadrul website-ului nostru tot ceea ce poți face este să ne anunți cât mai repde înainte de a-ți fi predată comanda către firma de curierat colaboratoare.

Pot modifica o metodă de plată pentru o comandă deja plasată?

O metodă de plată pentru o comandă deja plasată se poate modifica numai daca aceasta nu a fost achitată. Spre exemplu ați selectat plata Ramburs și acum doriți selectarea plății cu card online, sau ați selectat Transfer Bancar și doriți plată Ramburs. Aceste modificări se pot realiza numai de catre operatorii ANCHE Studio și este necesar să ne contactați telefonic sau prin e-mail (în funcție de cât de urgent este și de timpul de livrare al produsului dvs.) pentru efectuarea acestor modificări, respectiv alegerea unei noi metode de plată.

Pot modifica datele de facturare ale comenzii mele deja livrată?

Poți modifica datele de facturare ale unei comenzi în luna în curs (luna în care a fost efectuată comanda). Modificarea datelor se poate efectua în decurs de 10-20 de zile de la plasarea comenzii dar nu mai târziu de la acest termen. Te rugăm să ai în vedere că documentele trebuie să fie predate către departamentul contabil și înregistrate conform termenelor fiscale în vigoare. Toate comenzile în cazul în care nu este specificat altfel de client au factura fiscală emisă pe numele utilizatorului și datelor înregistrate în comandă la momentul efectuării acesteia. Orice modificări ulterioare a acestora trebuie să ne fie aduse la cunoștință în scris cu noile date de facturare.

Cum știu că produsele au fost expediate către mine?

Te rugăm să urmărești cu atenție e-mail-urile de informare care îți sunt trimise automat. La momentul confirmării telefonice a comenzii colegi noștri te informează aproximativ care este termenul de livrare al comenzii tale. În momentul când aceasta este finalizată i se atribuie un nr de AWB – mai exact numarul coletului sau coletelor tale și cu acesta poate fi identificată comanda ta în cadrul firmelor de curierat partenere. Dacă nu ai posibilitatea sau nu vezi nr. de AWB în cadrul contului tău te rugăm să ne contactezi pentru a ți-l fruniza.

Se pot efectua livrari internaționale?

Da, efectuam livrari internaționale. Toate comenzile care se plasează și au ca detalii de livrare o altă adresă decât cea din Romania vor trebuie achitate în avans. Livrările se efectuează prin partenerii noștri de curierat și livrările internaționale sunt posibile doar pentru anumite categorii de produse. Vă rugăm să aveți în vedere că unele produse disponibile pe website există posibilitatea să nu aibă ca țară de expediere România deoarece folosim depozite logistice multiple în funcție de țară și natura, originea produselor comercializate pe website-ul nostru. Pentru orice detalii și informații exacte sfatul nostru este să luați legătura cu un consultant ANCHE Studio care vă stă la dispoziție atât online pe Facebook Chat/Messenger, Whatsapp, Instagram, E-mail sau Telefonic la numarul 0744536527.

Ce se întmplă dacă am produse voluminpase în comanda mea?

La momentul comenzii o să primești o estimare a costurilor de transport pentru comanda ta. În funcție de fiecare produs din comandă, transportul se calculează separat pentru fiecare categorie de produs. Având în vedere că avem colaboratori multipli te putem informa care este livrarea recomandată pentru produsele tale și putem decide de comun acord cum să se efectueze aceasta în funcție de mai multe aspecte.

Se pot face precomenzi pentru anumite produse?

Majoritatea produselor vândute în cadrul ANCHE Studio sunt efectuate pe comandă sau se află în stocul nostru de producător. Pentru produsele unicat sau cu un stoc mic nu se pot efectua precomenzi și nu se pot rezerva produsele decât cu achitarea în avans a acestora și livrarea lor la o dată ulterioară. Se pot efectua PRECOMENZI doar pentru produsele care sunt semnalizate ca atare în cadrul website-ului și prentru care se efectuează campanii de promovare cu semnalizarea „precomandă”. Orice alt produs de pe website-ul nostru care nu are statusul „precomandă” nu se poate precomanda.

De ce nu pot plasa comenzi cu plată ramburs pentru anumite produse?

Majoritatea produselor vândute în cadrul ANCHE Studio se pot comanda fără plată în avans având la dispoziție multiple opțiuni de achitare a acestora. Unele produse însă vor trebui achitate în avans deci sistemul de plată RAMBURS – cash la livrare nu este disponibil pentru acestea. Categoriile de produse cu plată în avand pot fi produsele unicat, efectuate personalizat, produsele efectuate după cerințele clientului, produse cu o cantitate mai mare de 5 bucăți, produse voluminoase, produse rare, etc.

Se poate deschide coletul la livrarea acestuia?

Majoritatea produselor vândute în cadrul ANCHE Studio se pot comanda cu deschiderea coletului la livrare. În cadrul finalizării comenzii potți selecta metoda de plata Livrare standard cu deschiderea coletului la livrare contra sumei de 2 RON/colet. Având această opțiune poți verifica integritatea coletului tău în fața curierului fără a avea probleme. În cazul în care coletul are probleme poți urma instrucțiunile prezentate în pagina de RETUR.

Ce sunt colecțiile Anche Studio sau colecțiile tematice?

Colecțiile ANCHE Studio sunt stabilite de către angajații CREATIVE INNOVATION LAB. SRL și pot fi anunțate în prealabil sau nu. Colecțiile noastre constau în opere de artă contemporană, artă vizuală sau artă decorativă precum și colecții tematice în funcție de sezor cu stoc limitat sau cadouri antichități și obiecte exclusiviste de mobilier atent selectate de către noi. Vom avea colecții permanente și colecții cu stoc limitat, produsele sunt aduse în stoc în limita disponibilității liniei de fabricație sau în limita stocului furnizorilor.

De ce este important să îmi efectuez un cont online?

Contul online este un instrument util în cazul în care intenționezi să achiziționezi produsele noastre sau vrei să fii la curent cu ultimele promoții și noutăți. În plus, în cazul în care ai un cont activ în cadrul website-ului nostru vei primi săptămânal câte o informare creativă din partea noastră legată de noile produse apărute sau de lucruri și știri care noi credem că ar fi bine și tu să le știi. Contul online te ajută de asemenea să ai datele completate pentru comenzile viitoare, cum ar fi nume, prenume, adresă de livrare, date de facturare, fișierele online digitale comandate, lista comenzilor tale, trasabilitatea livrarilor, facturile, ș.a.m.d.

Cum pot colabora cu ANCHE Studio dacă sunt un artist?

Dacă dorești să vinzi prin intermediul website-ului nostru te rugăm să iei legătura cu noi prin intermediul metodelor disponibile din cadrul paginii de CONTACT. Ne vom asigura că indiferent dacă oferta ta de colaborare este de interes sau nu pentru noi, vei primi un raspuns prompt din partea noastră. Suntem deschiși colaborărilor și te rugăm să ne faci o prezentare cât mai sumară a tipului de colaborare pe care ni-l propui. Nu uita să ne lași datele de contact ca să te putem contacta ulterior.

Cum pot colabora cu ANCHE Studio dacă sunt blogger/vlogger/influencer sau persoană publică?

Colaborare cu website-ul nostru se efectuează în moduri diferite în funcție de audiența către care ne îndreptăm și de publicul pe care noi îl setăm prin intermediul strategiilor noastre de marketing interne. De aceea te rugăm să nu te superi dacă o colaborare nu se pretează audienței tale, asta nu înseamnă că nu poți vinde alte produse, ale atui brand către publicul tău. Tot ceea ce dorim să înțelegi este că punem foarte mare accent pe audiența un blogger/influencer/vlogger sau persoană plublică și acesta este ales nu pentru numărul de like-uri ci pentru comunitatea pe care o are și către care poate prezenta un potențial produs.

Dacă dorești să colaborezi cu ANCHE Studio poți urma pașii din cadrul secțiuni Program Colaborare dacă crezi că nu te încadrezi în categoriile descrise în cadrul acestei secțiuni ne poti transmite propunerile tale prin intermediul e-mail-ului la adresa florentina@creativeinnovation.ro sau hello@anchestudio.ro.

Pot beneficia de reduceri pentru prietenii mei?

În cazul în care dorești să plasezi mai multe comenzi, sau după un istoric de comandă mai mare îți putem furniza un link de afiliere și prin intermediul acestuia poți verifica exact câte persoane au comandat prin intermediul tău. Ulterior o suma x% de bani âți poate fi oferită ca procent după o anumită perioadă de timp pentru o comandă finalizată și nerambursată.

Ce se întamplă dacă stocul este epuizat pentru un produs?

Produsele care sunt cu stoc epuizat adese nu se mai facbrică, nu mai sunt în stoc la acel moment și umează să fie aprovizionate sau sunt produse unicat.

În cazul în care dorești mai multe informații despre un anumit produs nu ezita să ne contactezi.

Cum pot returna produsele voluminoase?

Produsele voluminoase, asamblate sau neasamblate se pot returna numai dacă acest lucru este posibil și nu au facut parte dintr-o licitație online. În cazul în care produsul a fost luat la licitație nu mai poate fi returnat. Pentru produsele voluminoase costul de retur este achitat de către client.

Am primit un produs deteriorat de firma de curierat, cum procedez?

Din nefericire există posibilitatea să primiți un produs deteriorat din cauza livrării defectuase, de aceea vă informăm că aveți la dispoziție și deschiderea coletelor la livrarea acestora. Toate coletele trebuie să fie inspectate în prezența curierului și produsele verificate de față cu agentul de curierat. În cazul în care un produs este defect sau are probleme trebuie efectuat un proces verbal de constatare și trebuie semnat împreună cu agentul de curierat. Reclamațiile ulterioare nu se iau în considerare de către firmele de curierat conform termenilor și condițiilor fiecărei firme în parte. Din momentul în care dvs. ați recepționat coletul se presupune că acesta a fost în stare bună dacă nu ați avut alte obiecții.

Am primit un produs cu defect din facbricație și nu este conform, cum procedez?

Vă rugăm să verificați dacă într-adevăr produsul nu este conform descrierilor efectuate pe website-ul nostru. Toate produsele comercializate trec printr-o selecție manuală înainte de a fi ambalate și trimise către client. În cazul în care produsul dvs. nu este conform acesta o să fie înlocuit gratuit, fără costuri suplimentare conform termenilor aferenți garanției produsului disponibili aici. În cazul în care produsul dvs. o dată ajuns la noi se dovedește a fi conform și nu necesotă reparație deci vina este a dvs. costurile tur-retur ale produsului vor fi suportate de către dvs.; În cazul în care produsul are un defect acesta va fi pe rând și în ordinea descrisă: reparat,înlocuit, schimbat cu alt produs, rambursat parțial, rambursat total, într-un termen care nu o să depășească 15 zile calendaristice conform termenilor de RETUR.

Pot returna produsele unicat?

Dacă produsele nu au fost achiziționate direct de la sediul nostru poți returna produsele unicat în termen de 14 zile de la data achiziționării lor cu plata taxelor de livrare + taxa de retur produs.

Produsele marcate ca licitație online se pot returna?

Conform legislației în vigoare produsele marcate ca licitație online nu se pot returna. Pentru mai multe informații despre drepturile tale legale și modalitățile de retur poți consulta pagina noastră dedicată de RETUR aici.

Cât timp durează procesarea returului meu?

Procesarea unui retur poate varia în funcție de produs precum și de trimiterea acestuia din partea ta ca expeditor către noi, CREATIVE INNOVATION LAB. SRL ca destinatar.

Procesarea acestuia poate dura până la 14 zile calendaristice și poate implica verificarea produsului, verificarea autenticității acestuia prin solicitarea unui ajutor de expertiză precum și pentru întocmirea fișei de service a acestuia. Te vom informa în timp util despre stadiul returului tău prin inetrmediul e-mail-urilor de informare primite din partea colegilor noștri.

În cât timp îmi primesc banii înapoi după un retur procesat cu succes?

După procesul de finalizare al returului de obicei vei primi banii prin aceeași modalitate în care ai efectuat comanda (exclus plata ramburs) în termen de 2-5 zile, din momentul finalizării. Termenul de procesare al returului tău nu poate depăși termenul de 14 zile calendaristice așadar finalizarea returului și transmiterea banilor trebuie să se încadreze în acest termen. Ca să nu putem ține de cuvânt ține de tine să ne transmiți produsele într-o stare cât mai ok, alâturi de toate documentele însoțitoare primite, ambalate corect  și într-un timp relativ scurt de la data la care ne-ai anunțat despre denunțarea contractului dintre părți, respectiv inițierea returului pentru un anumit produs.