Dupa ce comanda a fost înregistrata poti urmări statusul acesteia din contul tău de client, în secțiunea “Comenzile mele”. Pentru produsele vandute de ANCHE Studio care fac parte din categoriile: Vaze, Statuete hand made, Platouri si suporturi dar și pentru alte produse de dimensiuni mari ce au ca variație material de fabricare CIMENT, taxa de livrare se stabilește în funcție de volumul produselor din comandă, indiferent de valoarea comenzii. Taxa de livrare se va aplica și va fi vizibilă în coș inclusiv pentru comenzile care conțin și produse aflate în promoție cu transport gratuit.

1. Despre taxa de livrare a comenzilor și pragul de transportul gratuit
Livrarea este gratuită pentru comenzile cu valoare mai mare de 600 lei (din categoriile selectate) care conțin produse vândute de ANCHE Studio, cu excepția comenzilor care conțin și produse aflate în promoție cu transport gratuit. Taxa de livrare pentru comenzi nu difera în funcție de localitate și este o taxa fixă de 20 RON(fara TVA).
Livrearea este efectuată de către angajații noștri sau de partenerii noștri Fan Courier, Sameday, DPD, Speedy și Ekont Express. Livrarea pe teritoriul României se efectuează în următorul fel: pentru plațile efectuate și achitate cu cardul online livrarea se efectuează prin Fan Curier la sediu sau la punct fix FAN Curier, pentru plățile efectuate online indiferent dacă sunt ramburs, transfer bancar sau card online cu selectare livrare în Locker, livrarea se efectuează prin intermediul Sameday Curier iar pentru plațile efectuate standard în sistem ramburs indiferent de localitate livrarea se efectuează prin intermediul DPD Curier.
Ridicarea de la punctul de lucru (doar pentru categoriile selectate cu ridicare si cu prag de gratuitate) este gratuită pentru toate comenzile plasate direct cu selectarea acestei opțiuni, precum și pentru comenzile plasate online sau prin call center a căror valoare depașește 500 de lei (doar pentru categoriile selectate cu ridicare si cu prag de gratuitate) și care sunt achitate în momentul plasării comenzii.

Observație: Unele livrări pot fi amânate, anulate sau reprogramate în condițiile în care nu se poate efectua livrarea sau în caz de forță majora și/sau în perioadele în care suntem foarte aglomerați (sărbători, Black Friday, aniversări, nunți, etc.). Nu ne dorim acest lucru de aceea te informam constant pe adresa de e-mail despre statusul comenzii tale!

2. Livrarea produselor, confirmare recepție produs și redirecționare la o nouă adresă
2.1 Livrarea
Termenul de livrare al comenzilor este specificat pe pagina produsului comandat și acesta poate varia în funcție de complexitatea efectuării produsului sau de stocul efectiv al acestuia, termenul fiind următorul: livrare standard pentru produsele aflate în stoc de 1-5 zile lucrătoare (in cazuri exceptionale nu mai mult de 30 zile), livrare programată cu ridicare de la punctul de lucru, livrare personalizată pentru produsele efectuate pe comandă care poate varia în funcție de complexitatea produsului între 2 săptămâni și 4 săptămâni. Toate produsele comercializate pe site-ul ANCHE Studio sunt efectuate manual de către noi (dacă nu este specificat în alt fel), CREATIVE INNOVATION LAB. SRL în propriul nostru atelier/studio de aceea comandând direct de pe website-ul nostru te asiguri că primești produsul original efectuat de către noi!

2.2 Predarea și recepția produselor comandate
Prin predarea trimiterilor către agenții de curierat, noi, CREATIVE INNOVATION LAB. SRL suntem de acord implicit cu condițiile de furnizare ale serviciilor poștale prestate de către aceștia din cadrul ofertei comerciale agreate cu furnizorul serviciilor poștale.
Trimiterile sunt ambalate cu datele transmise de client iar ambalarea produselor cade în sarcina noastră până la predarea efectivă a coletului către utilizatorul final (trimiterile care conţin bunuri fragile sunt ambalate corespunzător de către expeditor, CREATIVE INNOVATION LAB. SRL, utilizând ca umplutură folie cu bule, polistiren antişoc sau alt material care atenuează şocul mecanic, şi au aplicată inscripţia „Fragil”), în cazul în care trimiterea a fost primită fără obiecţii de către destinatar, cu excepţia reclamaţiilor referitoare la pierderea, furtul, deteriorarea sau distrugerea totală ori parţială a conţinutului trimiterii poştale răspunderea obiectelor din colet precum și integritatea acestuia cade în sarcina destinatarului, respectiv a clientului.

Predarea trimiterii poștale se face la adresa indicata de destinatar, personal către destinatar sau către persoana autorizata să primească trimiterea poștală ori la punctul de contact deservit de personal, personal de către destinatar sau către persoana autorizată să primească trimiterea poștală, după transmiterea prealabilă a unui aviz care să anunțe sosirea trimiterii poștale ori la un sistem automat de livrare.

Livrarea trimiterii poștale la adresa indicată de către destinatar în comandă ori la un punct de contact deservit de personal se poate efectua şi sâmbăta daca expeditorul a solicitat acest lucru, mențiune care va apărea specificata și pe documentul de transport (AWB) la rubrica observații ”Livrare Sâmbăta”.

Livrarea la lokere se efectuează în fiecare zi a săptămânii.

2.3 Răspunderea livrărilor
SC CREATIVE INNOVATION LAB. SRL, nu răspunde pentru livrări nereușite, neverificarea integrității coletului, transmiterea de informații eronate, redirecționări ale comenzii, amânări ce decurg din lipsa de organizare a destinatarului sau de responsabilitățile ce acestuia îi revin.

Trimiterea poate fi deschisă de destinatar înainte de acceptare de către acesta în cazul în care expeditorul a optat pentru serviciul «Deschidere la livrare» și a achitat în avans contravaloarea serviciului, taxa pentru deschidere la livrare este 2 RON/per colet și trebuie aleasă înainte de finalizarea comenzii.
Nu suntem responsabili de nelivrarea coletului și nu putem fi trași la răspundere dacă firma de curierat va returna trimiterea poștală la adresa clientului expeditor cu aplicarea unui tarif egal cu cel serviciului de tur, conform tarifelor indicate în oferta comercială, într-un termen care nu va depăși termenul de livrare al respectivei trimiteri poștale și care se calculează după caz, de la data expirării perioadei de păstrare avizate sau a încercării de livrare, daca aceasta nu a putut fi predata destinatarului din următoarele motive:
• adresa destinatarului nu există sau la acea adresaă nu exista nicio construcție unde trimiterea poștală să poată fi predată ori un serviciu disponibil destinat primirii trimiterii poștale;
• destinatarul/persoana autorizata să primească trimiterea poștală, nu a fost găsită la adresa indicata, iar termenul de păstrare la punctul de contact deservit de personal a expirat;
• destinatarul sau persoana autorizată să preia trimiterea poștală a refuzat, după caz, primirea trimiterii poștale confirmarea, în scris, conform prevederilor legale a primirii trimiterii poștale, în cazul serviciului confirmare de primire ori achitarea contravalorii bunului care face obiectul serviciului contra ramburs.
În cazul în care trimiterea/comanda este primită de către o altă persoană decât destinatarul se aplică aceleași principii de primire și expedierea este considerata primită intactă în situația în care nu s-a efectuat proces-verbal de constatare, astfel, destinatarul fiind răspunzător de bunurile aflate în colet.
SC CREATIVE INNOVATION LAB SRL nu poate fi făcut răspunzător în cazul degradării produsului datorită transportării acestuia de către curier în condițiile în care livrarea a fost predată intactă către și de către aceștia.
Clientul poate solicita în funcție de problemele produsului înlocuirea acestuia sau aducerea lui în starea de folosință, gratuit sau contra-cost, după caz.

2.4 Redirecționarea livrării
În cazul în care trimiterea/comanda trebuie expediată la o nouă adresă din aceeași localitate sau din altă localitate, aceasta va fi taxată cu aplicarea unui tarif egal cu cel serviciului de tur, conform tarifelor indicate în oferta comercială și livrată într-un termen care nu va depăși termenul de livrare al respectivei trimiteri poștale și care se calculează după caz, de la data expirării perioadei de păstrare avizate sau a încercării de livrare, daca aceasta nu a putut fi predata destinatarului din motive neimputabile nouă.

2.5. Livrarea anonimă
În cazul în care trimiterea/comanda ce trebuie expediată are mențiunea de a fi livrată cu păstrarea anonimatului, partenerii noștri și nici noi, CREATIVE INNOVATION LAB. SRL nu vom divulga datele destinatarului sau celui ce a efectuat comanda decât în cazuri excepționale și la solicitarea autorităților competente din domeniu sau/și cu acordul clientului.

2.6. Mecanismul de soluționare a reclamațiilor primite de la utilizatori în legătură cu livrarea
Pe platformele online ale firmelor de transport colaboratoare se află mecanismul de soluționare a reclamațiilor precum și termenii și condițiile de utilizare a serviciilor postale.
FAN CURIER: https://www.fancourier.ro/conditii-generale-privind-furnizarea-serviciilor-postale/
DPD CURIER: https://www.dpd.com/ro/ro/suport-dpd/tips-tricks/solutionarea-reclamatiilor/
SAMEDAY CURIER: https://sameday.ro/termeni-si-conditii/ – CAPITOLUL 8 – SOLUȚIONAREA RECLAMAȚIILOR PRIMITE DE LA UTILIZATORI

Pentru alte întrebări sau soluționarea problemelor legate de transportul produselor sau despre feedback-ul dvs. în relația cu partenerii noștri vă rugăm nu ezitați să nu contactați în scris la (hello)@anchestudio.ro sau telefonic la numărul de contact (+4) 0744536527.